RSS

lördag 27 februari 2010

Inlägg på inlägg

Det blir visst flera om dagen, men jag har just ingenting annat för mig... är ute på landet nu fortfarande, och kommer vara i morron också. Har nästan precis släppt av pappa i stan vid bowlingen, de skulle börja där och sen gå till Balkan. Får se om han ska ha skjuts hem sen eller om nån annan kör. Antagligen får jag hela bilen full med "sopgubbar" sen, hehe.

Är det ingen som behöver en router? Jag har en Belkin, med nätverkskabel till modemet och strömkabel förstås. 200 kronor för den, den är köpt i somras så ganska ny ändå. NetonNet tog typ 350 kronor för samma (såg annons i tidningen nyss, tror det är en exakt likadan!).
    Belkin är helt okej märke vad jag vet, inte som skit-Netgear i alla fall. Fick den för bortåt 400 när den var ny, har jag för mig?
   Vi behöver den inte längre eftersom vårt nya modem har en trådlös funktion inbyggd. Och några småslantar är alltid bra att ha...

 // Sabina

0 kommentarer: