RSS

lördag 16 oktober 2010

Lo-carb Monster energy

Sitter och dricker en energidryck. L-karnitin, tjurpissextrakt AKA taurin, ginseng och B-vitaminer. Det är för att jag ska orka hålla mig vaken, ska köra hem storebror från kräftskiva ikväll. Måste komma ihåg att kolla upp adressen på enrio innan jag åker, så att jag har en aning om var jag ska bara... Nu undrar ni väl - vad är det för fel på vanligt kaffe? Jo, jag orkar inte dricka mer kaffe idag...!

En sväng till Donken tog vi förut, det var gott. En vanlig BigMac blev det för min del, med en glass efteråt. Sen hälsade vi på mummi och farfar, och de hade Ossian en stund medan jag och Johannes gick till Östenssons och handlade nödvändigheter. Självklart glömde vi tvättlappar till lille herrn, men det går med toalettpapper också. Man får försöka sätta honom på toaletten när han ska bajsa, så blir det inte så kladdigt...!

I morgon ska vi till Ossis farmor och äta kålpudding. Vi får försöka sitta på toaletten när vi bajsar sen... (nej, nu var jag äcklig).

// Sabina

0 kommentarer: