RSS

lördag 20 november 2010

Julkänslor

Idag har jag börjat sätta upp julpyntet! Dukar, tomtar och ljuslyktor är på plats - i morgon åker gardinerna upp! Adventsljusstakarna lyser i fönstren nu också, jag är först med det i år här i alla fall, haha.

Tjocka släkten på Johannes sida var här och födelsedagsfikade idag, en vecka efter jag fyllt men ändå =) Bjöd på blåbärssockerkaka och kakor, chokladmuffins, cheesecake och kladdkaka. När alla andra hade åkt hemåt så hjälpte jag svärmor att beställa en fin kappa från La Redoute.

Nu nyss så kikade jag in på Nelly.com och hittade världens sötaste lilla pepparkakasdräkt till Ossian... var tvungen att klicka hem den också ;-)
    Strax blir det att lägga lilleman som är väldigt trött, och sen göra lite korvstroganoff och ris!

// Sabina

0 kommentarer: