RSS

söndag 21 november 2010

Längd & vikt

Jag glömde ju skriva att vi har varit på 8 månaderskontrollen. Ossian väger nu 8600 gram och är 71,5 cm lång. Vikten börjar komma ikapp längden nu :-)

Nu i morse beställde jag en sån där Sonny Eriksson x10 Mini Pro (den lilla med tangentbordet) från 3. Tyckte jag hittade ett bra erbjudande med 199 Pott, la in surf för 89kr i det priset så det blir 110 kr kvar att ringa för. Jag tror det räcker, vi ringer inte så mycket direkt och det blir inte mycket sms nu när det finns facebook. Så valde jag kostnadskontroll så att de säger till när man närmar sig 199 kr. Dessutom behövde jag inte betala något för mobilen med det valet, det känns ju extra bra haha. Har aldrig haft 3, men enligt täckningskartan ska det fungera till och med ute på Fornåsalandet. Så vi får hoppas på det :-)

// Sabina

0 kommentarer: