RSS

tisdag 2 mars 2010

Akrobatik för att bli fin

Jao, det tar sin lilla tid att få ordning på vinterpälsen på benen, haha! Når ju fasen inte ordentligt på nåt sätt, men tror jag kom på ett rätt bra vis idag.
    Har legat och njutit av TV:n ett tag nu på morgonen, kunde inte somna om efter att Johannes gick till jobbet vid halv 7. Håller på att ta ner ett par filmer också, och kommer på att det var så hemskt längesen jag brände DVD:er att jag inte kommer ihåg vad man brukar bränna VIDEO_TS med?!
    Skandal!
    Har lagt upp frågan på Ansiktsbok nu, hoppas att någon vänlig själ svarar.

Resten av dagen blir väl också lugn, försöker komma på vad vi ska äta ikväll men fantasin tryter. Skulle kunna köpa en sån där grillad kyckling på Östenssons och göra några potatisklyftor, kanske? Mamma ville visst att jag skulle komma och äta rotmos, men det visste jag inte förrän idag så det blev lite tight.

// Sabina

0 kommentarer: