RSS

fredag 5 mars 2010

Klicka på ja!

Yes, klicka gärna på ja i menyn till höger om du är inne på min blogg. Jag vill veta ungefär hur många som läser under en vecka, för jag hittar inte någon besökstatistik någonstans här på blogger? Är det någon som vet om och var den finns, skriv det gärna!

Idag är det vecka 40/39+1. 5 dagar kvar till onsdag nästa vecka, då ska det vara dags om det händer på pricken. Har vi otur så är det kanske 19 hela dagar kvar! Det skulle jag aldrig orka, tycker det är görjobbigt nu.
    Igår fick jag så jäkla ont i ljumskarna så att det är svårt att gå och stå upp. För att inte tala om stå på ett ben när man tar på byxor osv...
    Tror det kanske var promenaden med Lina som gjorde det, hon fick följa med mig till stan en stund och så gick vi en sväng utåt Råssnäsudden alla tre (fyra). Det var kalasväder, skönt med lite frisk luft.


På lördag blir det Alice i Underlandet med Johannes och Timo! Längtar efter den filmen - och sorry syrran att vi inte tar med dig, men jag tycker i alla fall inte att det är en barnfilm. Inte att den tecknade versionen var det heller, för den delen. Du kanske vill se Prinsessan och Grodan någon dag? (Hehe...)

// Sabina

0 kommentarer: