RSS

tisdag 30 mars 2010

Framlottad till den stora finalen

"Grattis" står det i ämnesraden. "Du har blivit framlottad till den stora finalen!".
    Ojdå, tänker man och kollar.

Det är ett likadant mail som man fått från femton olika avsändare. Det är ingen final, det är en massa frågor och klickar man inte rätt på frågorna så har man råkat handla nånting! Jag undrar om det ens finns några vinster på de där undersökningarna?

Det gick bra på BVC igår, han vägde 3990 (futtigt, 10 gram saknades till 4 kilo).
    Jag har bestämt mig för att köra med amningen en vecka till, dels för jag vill att det ska fungera men också för att det är så synd om lillkillen när han inte tycker om ersättningen. NAN fick han ont i magen av och Profylac som vi testade igår smakade väl godare, men han illtjöt mellan sväljarna i alla fall. Mammas tuttar is the best, hehe. Så länge han är mätt och nöjd är jag glad.

Vi bor på kiss- och bajsplaneten nu för tiden, förresten. För er som är intresserade har han inte bajsat sen i fredags! Men så länge han ammas mest är det helt normalt med till och med en veckas uppehåll. Vi andra skulle ju exploderat för längesen... Får se om vi gör ett till försök idag att hjälpa honom lite på traven.

Det måste ju bli en promenad med barnvagnen idag i alla fall, det verkar bli finfint väder!

// Sabina

0 kommentarer: