RSS

onsdag 10 mars 2010

BF idag

Japps, idag är ju beräknad födelsedag för bebis. Har haft molvärk och sammandragningar sen i natt, men det verkar inte bli värre så vi får se om det händer något i natt eller i morgon kanske? Tror inte det kommer dröja veckor i alla fall (peppar, peppar).
    Har den där plötsliga lusten att städa också, att dra fram dammsugaren, men vi städade häromdagen så det vore egentligen bara slöseri på energi. Tror jag ska göra en kladdkaka, fick mersmak efter farmor Rintas schwartzwaldtårta förut. Hon fyller 77 år idag! Det är många som fyller 10:e mars, vet ett par till så grattis till alla som råkar ha födelsedag idag.
    Pannkakor vore gott också. Och det vore bra att ha något att frysa in... typ köttfärsås.
   Ser ni?! Alldeles tokig...

Känner att jag lika gärna kunde gå och lägga mig och sova nu, men då vaknar man väl ovettigt tidigt. Känns som ett ingemansland just nu, magen är hård som en fotboll med jämna mellanrum och den här gången är det väl meningen att det ska leda någonstans? Bara väntar på något mer än fjuttig molvärk!

Saknar ett par snygga jeans något fruktansvärt! Mina favoriter försvann redan vecka 14 någongång alltihop... Nu kan jag iofs inte ens få i fötterna i mina strumpor längre. Så varje förbättring mot stuprör mottages tacksamt just nu... ;-)

// Sabina

0 kommentarer: