RSS

måndag 30 augusti 2010

Besöksräknare

Nu har jag äntligen hittat besöksräknare till blogspot! Och det var ju inte alls svårt - bara fixa en javascriptgadget och klistra in koder från min medlemsida på susnet.se. Nu ska det bli spännande att se hur många som läser bloggen. Det kanske är två stycken i bästa fall?

Men jag bloggar ju inte för någon annan än mig själv egentligen, jag vill ha bloggen som minne av den första tiden med Ossian. Sen är det bra att gå tillbaka och kolla när man dammsög sist, höhö.
Döööjjj!

Båda grabbarna sover just nu, jag ska ta en tallrik Frosties och sen slå disken i blöt. Det blev ganska mycket disk efter kycklinggrytan med kantareller, lök och pasta i går. Kan någon skicka mig en hushållsslav? Jag kan erbjuda sängplats.


// Sabina

7 kommentarer:

Petri Torvinen sa...

Jag önskar att Spaces hade kvar sin "besöksfunktion". Ibland undrar jag om någon annan skriver på de sidorna.

Jag ska hålla kvar det ett tag till men ska ha mitt nya som det som gäller först och främst.

/ReconstrucDEAD

Sabina sa...

Vad är det som är så bra med spaces egentligen?
Du kan ju skrota spaces helt och bara promota nya bloggen så lär du ju få alla som läser till den nya där du kan se hur många de är! För det går väl att se på blogg.se?

Petri Torvinen sa...

Ja, säg det du...

Sabina sa...

Om det inte går så fungerar den räknaren jag har på bloggen till blogg.se också. Bara att bli medlem och klippa/klistra koder till sidan. Man behöver inte ha en synlig räknare, det räcker med en osynlig kod och så samlas statistik på din sida på susnet!

izzy sa...

lol ja jag har fansiken inte rört damsugaren sens den dagen jag blev gravid *lol* tack o lov så är sambon flitig

Sabina sa...

Haha, grattis till dig! Man kanske skulle satsa på ett syskon och inta soffläge från vecka 12 någon gång :-) Lycka till med era tvillingar!

Slaven Tommy sa...

Jag kan vara din städslav. Eller om du vet något tjejgäng som vill ha en kille som slav som skämt till någon möhippa eller annan slags tjejfest/tjejkväll. Kolla http://slaventommy.blogspot.com eller mejla/adda på MSN: tommy_83@live.se