RSS

torsdag 3 juni 2010

En farlig löksoffa

Sundsvall kommun tycker den här helläckra soffan är farlig av flera anledningar. Jag vill ha en sån hemma!
    "Jag vill haa, en farlig soffa som jag kan sitta ii..." (Melodi: Jag vill ha en egen måne)

Gårdagen slutade med att vi tog med Ossians farfar till Övralid och fikade i den finfina vädret. Det blev våfflor med hjortronsylt ännu en gång, mums så goda de är!
    Idag verkar bli precis lika fint, och jag längtar efter att lägga mig och sola. Frågan är bara vart och hur jag ska lösa "bebislogistiken". Mamma och pappa har ju en bra baksida? Kanske packar ner bikinin och åker dit en sväng - men först måste Ossian få ett bad. Han fick en stor mjölkläcka i huvudet i morse, det sprutade åt alla håll!
    Det där kanske lät lite väl gore, men så var det i alla fall ;-)


// Sabina

0 kommentarer: