RSS

lördag 12 juni 2010

Haha, så fint det blev ^^

Bytte ju ut bilderna i headern idag, hittade en muppbild på mig och Johannes från en fest hos Robby - vet inte riktigt vad jag ska tycka om hur det ut, haha.
    Ångrar att jag var så klantig när jag gjorde första versionen av headern, sparade den bara som .jpg och inte i photoshopformatet. Och jag är ju så slö att jag inte orkar göra om den helt igen, så det blir lite klippa-klista-dra. Därav att texten är större nu, det blev inte snyggt att bara klistra över gamla bilderna med de nya. Så jag fick "skarva" och förstora lite.

Jaja, det duger väl till jag orkar göra om. Kanske dags för nya färger och design snart i alla fall?

Det är lite jag borde fixa med annars också, bland annat ringa och fixa med dopet. Och kom på idag att jag inte har varit på efterkontroll än, haha. Men nu känns det lite sent och onödigt... känns som allt är som det ska i nedre regionerna, men p-piller eller något kanske man skulle fixa. Vill ju egentligen ha p-ring igen, men det går inte när man ammar. Kanske minipiller vore nåt - tål ju inte ett enda av de "vanliga", men Johannes syrra sa att minipiller kunde fungera då.
    Känner att småsyskon till Ossian inte kommer bli av på ett bra tag framöver, om det kan unvikas ;-)

Ossian har varit på fantastiskt humör hela dagen idag, han ler hela tiden och ligger och sitter nöjd för sig själv och pratar med sina saker eller tittar ut genom fönstret. Vi har ju fransk balkong i vardagsrummet, så där brukar vi sätta honom i babysittern så att han kan titta ut genom den lilla rutan längst ner. Det är visst väldigt spännande! Självständigare unge får man väl leta efter... Klart att han är klängig och gnällig vissa dagar, men han verkar för det mesta trivas bäst när han får pyssla själv. Undrar om det håller i sig?
    Förkyld är han fortfarande, nästan lite rosslig på eftermiddagen, men det blev bättre framåt kvällen.

Just nu sitter vi och suktar efter ett Playstation 3. Elgiganten verkar ha det billigaste alternativet i deras onlineshop, vi får väl se när vi ger efter och klickar hem ett. Ganska snart, skulle jag tro. Heavy Rain och spelet som de som gjorde GTAIV ska vi ha!

// Sabina

0 kommentarer: