RSS

lördag 5 juni 2010

Fi fan så det ser ut hemma -.-

Vårt hem har förfallit de senaste dagarna, usch. Men i morgon ska jag vara hemma hela dagen och tänker få ordning på allt igen.
    Kanske inte är så mycket egentligen, det är en del disk och sen står det kassar med kläder överallt i vardagsrummet. Faktiskt ganska snart fixat, om man tänker efter! Men inget kul att komma hem till.

Vi har haft en görskön dag idag, varit på stan med min mamma och lillasyster och kollat i en massa olika butiker. Ossian fick en keps av sin mormor från H&M och jag köpte mig ett "hårband" i leksaksaffären. Sånt där brett, svart... köpte ju ett på Glitter i LKPG i vintras, men det pajade ju första gången jag använde det. Ska försöka vara mer försiktig med det här.

Efter att vi hade varit på stan så åkte vi hem till mamma och pappa, där tvättade mamma lite åt oss (Ossians täcke bland annat, det som vi lyckades spilla kaffe på) och några andra saker. Så satte de upp sin enorma pool, och vi åt hamburgare och pommes. Jag hade inte trott att jag skulle stanna så länge som jag gjorde, men det var ju bra - för då slapp Johannes pappa åka och hämta honom efter jobbet, jag och Ossi kom dit ner precis lagom tills han slutade :-)


// Sabina

0 kommentarer: