RSS

onsdag 21 april 2010

Besök från Finland

Idag så är det besök från Finland på schemat! Ska uppvisa mina skills i engelska, geez så dom har dalat sen man slutade skolan...
    Men först tvättstugan vid 12, för i morgon ska vi ta bebisbild till tidningarna. Då måste man ju ha lite snygga kläder utan mjölk på!

Ska se om en tur till Jysk hinns med idag också, annars blir det i morgon. Hoppas att de har kvar babygymmet som jag sett där. För annars återstår väl bara Brio i stan, och då får man väl räkna med att det kostar 800 kronor och är hyperpedagogiskt och antagligen kan mata bebisen också. Det är ingen som har ett begagnat ifall det inte finns på danskstället?

// Sabina

6 kommentarer:

Lise sa...

Ett sånt babygym har jag också men jag fick det när hon var lite för stor :-P

jenna sa...

sånt babygym har vi=)

Sabina sa...

Varifrån är det där gymmet då? Det är riktigt fint :) Vet inte riktigt hur Jysks såg ut nämligen!

Lise sa...

Jag fick mitt begagnat :-P

jenna sa...

mitt va oxå begangnat, men kolla blocket

jenna sa...

http://www.blocket.se/ostergotland/Barnsaker_26892825.htm?ca=14&w=1


där finns ett