RSS

lördag 3 april 2010

Uteblivet skrik & påskmiddag

Det blev aldrig något skrikanfall igår kväll! Så skönt. Han var som sagt lite "pipplig", men jag tog med honom till sovrummet och ammade vid åtta och han somnade i famnen. Så där fick han ligga kvar till tio, då lirkade jag mig ut och kollade på South Park en stund med älskling. Missade ju Solsidan, men det var det nog värt. Behövde de där två timmarna vila efter vår långa, sköna promenad igår.
    Ossian saknar ju i alla fall inte frisk luft, vi försöker göra en skogsmulle av honom ;-)

Idag är det dags för påskmiddag i Lönsås, ska bli göttans! Ska bli skönt att bli bjuden på mat och slippa disken. Nu ska jag försöka hinna duscha innan Ossi vill ha sin fjärde frukost för idag, och försöka få igång min kamera som strejkar igen!

// Sabina

0 kommentarer: