RSS

torsdag 29 april 2010

I shoppartagen - ett "dagens outfit-inlägg"

Yes way, vi shoppar lite idag. Johannes köpte mig en jättefin vit klänning på Gina Tricot, och till det leggings (H&M) och en spetsbolero (VILA)! Halsbandet är från Guldfynd, träörhängena från Ur & Penn... Det är så här man skriver, right?
    Blev mycket snyggare än jag trott! Boleron hade kunnat vara en storlek större, på grund av min nya C-kupa. Men det blev fint i alla fall, hehe! Kan ni föreställa er hur gött det är att gå från A/B till C alldeles plötsligt?

Ossian fick ingenting idag, eftersom han har lite 62-68 kläder som börjar passa nu. Bland annat det han har på sig idag, väldigt 70-tal... Han hade på sig en pyjamas i lite piratstuk innan, för att fira segern, men det blev kiss på. Så kan det gå när man är liten och ska lufta rumpan :-)

Nu jobbar pälsk som vanligt, och jag får se om jag hinner göra något mat tills ikväll innan lillplutt vaknar och ska inleda sitt kvällsenliga ätmaraton. Har ingen aning om vad vi ska äta iofs... kanske stannar på Donken ikväll när vi hämtar Johannes. Ooops...

// Sabina

0 kommentarer: