RSS

lördag 24 april 2010

Fullspäckad dag!

Ujuj, vad vi har flängt omkring idag! Körde Johannes till jobbet vid 12, och åkte direkt till hans mamma efter det för en tur med barnvagnen. Vi promenerade en timme och fikade sen en stund. Sen blev det en sväng till mina föräldrar, mest en snabbvisit. Och efter den blev det ut till vildmarken Västerlösa för att fika och grilla hos brorsan. Trodde aldrig jag skulle köra den vägen själv och hitta, men det gjorde jag utan problem... Seger!
    Ossian hade ganska ont i magen ikväll, men det kanske var en del tröttskrik också (har inte ätit något konstigt i alla fall). Det blev nog lite mycket liv och rörelse för honom, han är inte riktigt van vid våra "sammankomster" än kanske ;-)

Hoppas på fint väder och promenad till Bergsätter i morgon! Nu ska jag ta ett glas cola, läsa lite Dan Brown (perfekt tröttläsning, behöver inte tänka så mycket) och sen sova... Någon dag när jag orkar har jag tänkt börja läsa Jonathan Strange & Mr. Norrell - men det får bli på dagen. Fotnoter á la halvsida i storlek 8 nämligen...

// Sabina

0 kommentarer: